feyza61 Kızlar bugün kontrole gittik 13+5. Bebeğim küçücük bir alanda sıkışmış.. az su içtiğim için. Çok üzüldüm amniyo sıvısı iyiymiş ama öyle daracık ki yeri. Daha önce yaşayan var mı?
Zehragniken feyza61 gunde 3 3.5 litre su icmeye calis canım. Konuyla alakalı fikrim yok başıma böyle birsey gelmedi ama su icmek hamilelikde çok önemli
feyza61 MinnieMouse evet dedi ki yeri çok dar. Hatta fotoğraf yüklemeyi bilsem yükleyeceğim. Bildiğiniz sanki kesenin bir tarafı sırtında bir tarafı yüzünde. Hiç yeri yok dönemiyor bile.
feyza61 Soruyorumm MinnieMouse ![https://resimyukle.io/r/t8kNGpFE1g] (https://resimyukle.io/r/t8kNGpFE1g)
MinnieMouse feyza61 canım bol su iç bulabilirsen havuç ye hemen düzelir 1 haftada. Havalar sıcaktı sen de su içmedikçe öyle olmuştur ama düzelir sadece söylenenlere dikkat et
Babyloading feyza61 hiç duymamıştim, amniyon sivisida yeterliyse nasıl sıkışmıs kese mi buyumemis yeterince