Meowmeow AslanBebeginAnnesi beni inanılmaz kusturuyordu. Mideme dokundu herhalde değiştirdik. Şimdi Ocean Mummy kullanıyorum.
RuDe ogrtmnanneee 26. Haftadayım. İçeriğinde demir ve d bulunmadığı için onları ayrıca aldım kullanıyorum tabii. Magnezyumu da ayrı kullanıyorum.
Minnacksevdack ogrtmnanneee şu an omega 3 le beraber demir ilacı alıyorum. Doktorum başka vitamin yazmadı.
Fatmanzlm ogrtmnanneee omega 3 imom kullanıyorum canım ayrıca Demir ilacı magnezyum d vitamini kalsiyum ve decavit multivitamin kullanıyorum
ogrtmnanneee Tüm annelere çok teşekkür ediyorum fikirlerinden dolayı söylenilen markaları araştıracağım 🌸
seriseri10 AslanBebeginAnnesi banada ilk gittiğimde onu verdi canım gebeliğin sonuna kadar kullan bunu dedi ve çok iyi bir vitaminmis öyle duydum
BrcnSym İ-mom omega kullanıyorum. Ekstra olarak gyno ferro sanol 100mg demir ilacı, devit-3 D vitamini (10 damla), ve huzursuz bacak sendromu başladığı için magnorm 365mg magnezyum kullanıyorum.