Liyasmum Ozlemyeni internette yanlış bilgi veriyorlar canım , aksine suyu yeterli seviyede ise bebeğin hareketleri fazla olur , fakat hissetmenin su ile alakası yoktur , o tamamen annenin karnı ile alakalı , yağ dokusuyla alakalı .
Gmz81 32+3 olduk erkek bebek benimki de çok hareketli maşallah dışardan herhangi biri bile baktığında görebiliyor hareket ettiğini karnım o kadar oynuyor ki 😂
Ozlemyeni Gmz81 benimde erkek ayni haftadayiz😊 demekki boyle oluyo herkes oyle yazmis smdi. Hastane cantaniz falan hazir mi?
Gmz81 Ozlemyeni Henüz hazır değil tayinciyim doğum iznine ayrıldım 32. Haftada.3 gün sonra uçak yolculuğu yapacağım bebek için aldığım eşyaları önden gönderdim.Gidince hazırlayacağım inşallah.Yarın da kontrolüm var uçağa binmek için de rapor alacağım doktorumdan.Bir de NST çekelim dedi doktor.
Elanurcalboga Ozlemyeni benimde 31. Haftada çok hareketliydi o gün hiç durmadı deli gibi hareket ediyordu korktum ve sonra öğrendim ki doğum pozisyonunu almış büyük ihtimal sizinkiside doğum pozisyonunu almaya çalışıyordur
litfenama Ozlemyeni “suyu azalmışsa çok hissedersiniz” cümlesi sizi tedirgin ettiğine göre buradaki insanları da edebilir?