Aayse123 kxbx bizimde öyle pozisyonu almış doktor dedi bide karnım aşarı düşmüş öyle dediler sizin nasıl
Angel_ela1 Aayse123 benim de karnım düşmüş öyle diyorlar bide bebek baya aşağı yığılıp kalıyor ya bacaklarım ayrıl yürüyorum sanki bacak aramda ağır bir top var 😅
kxbx Aayse123 28 den beri doğum pozisyonundayız göbeğimde hep aşağıdaydı hiç yukarıya çıkmadı sanırım. En üst göbek deliğimin çevresinde hissediyorum hareketlerini
Dlr48 Aayse123 yani detaylı ult gittigimde doktor oyle tanı koymustu sanırım tup bebek tedavısı ile oldugundan olabilir ama akabinde rahim kısalması oldugundan dikişte atıldı bana sonra böbreklerim agrımıstı birkere onun ıcın gittigimde ise nst sancı gozukmustu ama cok degıl ben fark etmemiştim rahim agzıma dikiş atıldıgı gunden beri kasılma önleyici azaltıcı ilaç kullanıyorum
Dlr48 kxbx benimde hep oyle bebek dpgum pozisyonunda 28 den beri ama doktor asagı dusmus karnın demedi bence cevreye kulak asmayın dusmus olsa dogum basladı gobek dusunce asagıda oluyomus baya
Oesra 35+5 Uykusuzluk… Rabbim anneleri gece uykusuzluğuna şimdiden alıştırıyormuş kızlar, doğumdan sonra bebeğe uyanmak, emzirmek zor olmasın diye.
Aysekalkan Dlr48 maşallah en büyüğüm 2005li 18girdi benden kalıplı😊8aylik 1300grm di ortanca 2300 grm di normal en küçüğü m 1700grm 30cu haftaya gurmisdik diyette ne götürüyor m şimdi🤗 elhamdülillah çok sağlıklı lar rabbim isterse herşey olur önce sağlık kiloya takılmayın
Dlr48 Aysekalkan maşşallah allah bağıslasın içbende 34+4 2.350 suanda ama bizim bulundugumuz yerde bebek yogun bakımı olmadıgı ıcın antalya yada izmire gonderiyorşar o biraz ürkütüyordu az kldo allahın izniyle biraz daha daynır insallah 😌
Aysekalkan Dlr48 en küçüğü 29hqftalik Ken Doğan için 1ay kadar kuvezde kalacak dendi 9gun kaldı çok güzel ilerledi hiç korkma
Dlr48 Aysekalkan ayy maşallah inşallah zamanında dogar bizimkide saglıkla sizinde allah bagıslasın ıste belli olmuyor demekki gelişimine göre