Aayse123 Hanımlar sizde neler değişti son durumunuz nasıl biz 35+4 kasıklarımda baskı yapıyor kasıklarımda sizi oluyor ayağıma vuruyor sizde durumlar nasıl
Laylaycizi_96 Aayse123 benim kaburgalarım agrıyor kendiniz motive edin cok iyiyim cok hafifim diye yoksa neremizin agrıdıgı belli degil😂😂
Nese86 Aayse123 Normal bunlar siz artık son aylardasiniz.Agir oluyor ben 27.haftadayimda agirlastim iyice zor yuruyom 😄
Oziey Ayyy canım benimde öyle çok zorlanıyorum valla hi gece tuvalete kalkmaktan uykular haram oldu:( 37-38 de doğurasım var😂
Melikenes Oziey bende aynı durumdayım saat başı tuvalete kalkıyorum ama aşırı şu içiyorum havalar sıcak malum
Aayse123 Laylaycizi_96 ahh öyle yapıyorum ama artk kasıklarıma bıcak saplanır gibi ağrı olmaya başladı 2 gündür korkuyorum
Aysekalkan 34haftadan ilerisini hiç yaşadım 😊🤗a şimdiden hareketlerim kisitlandi bakalım zaman e gösterecek 24haftaligiz simdi
Aayse123 Laylaycizi_96 su fazla içemiyorum en fazla 1.5 litre bide bugün babaannem göbeğin aşarı düşmüş doğum yaklaşmış dedi iyice korkuttu
Dlr48 Aayse123 bende 34 . Haftaya girdim dun ve dun gece sol bacagım ile legen kemiği tarafım yan tarafım agrımaya basladı hafıf hafıf hamile olmasam bu ağrılara bır kac gune reglım geliyo derim cunku benım genelde hep bacaklarıma vururdu erken dıgum riskimde var serklajlıyım ama bıraz daha beklesin lütfen 🫥
Veronika Ben her sabah uyanınca kasıklarımın ağrısından doğrulamiyorum birkaç saat sonra geçiyor ama gün içinde az az oluyor yine de
kxbx 35+3 Son bir haftadır ödemden patlayacak gibiyim. kaburga kemiklerim batıyor, miniğimde hep en aşağıya baskı yapıyor.Oturmak kalkmak dönmek artık zorluyor.Çatı kemiklerim hep ağrıyor hepsine şükür büyüdükçe büyüyoruz 🥰
Aayse123 kxbx bizimde öyle pozisyonu almış doktor dedi bide karnım aşarı düşmüş öyle dediler sizin nasıl
Dlr48 Aayse123 yani detaylı ult gittigimde doktor oyle tanı koymustu sanırım tup bebek tedavısı ile oldugundan olabilir ama akabinde rahim kısalması oldugundan dikişte atıldı bana sonra böbreklerim agrımıstı birkere onun ıcın gittigimde ise nst sancı gozukmustu ama cok degıl ben fark etmemiştim rahim agzıma dikiş atıldıgı gunden beri kasılma önleyici azaltıcı ilaç kullanıyorum