Meer_ve146 benim de 4 tane düşüğüm var sonuncu duzugum 3 buçuk aylıktı bebegi de gonderdik incelemeye bebekte birsey cikmadi ama cok fazla testler yaptirdik biz oncesinde esimle ikimize esler arasi karyotip genetik testi var onu yaptirdim pihtilasma testi yaptirdim ben genetik test temizdi ama pihtilasma çıkmıştı son dusugumden sonra bircok seye de bakildi ve glutene karsi bagisikligim yuksekmis ondan dolayi cocuk kayiplari oluyormus sizinde 3 tane dusugunuz olmuş bence daha detayli bir inceleme yaptirmalisiniz