Meer_ve146 canım merhaba ben de genetikle alaklı herşeyi yaptirdim üniversite hastanesinde pıhtılaşma vs. hiçbirsey cıkmadi benim 3 kimyasal, 1 boş gebeliğim olmuştu tüp bebek icin gittiğimiz yerde doktor eşimden sperm dna hasar testi istedi tabi bu testi her hastane yapmiyor mesela biz canakkaledeyiz en yakin Çorlu da bi hastane yapıyodu orada yaptirdik %35 hasarlı çıktı.Şimdi eşime sperm kalitesini arttirici ilaç verdi dogal yolla 1 kez daha denicez doktor tavsiyesu tabi.Siz de eşinle beraber gerekli butün testleri yaptirmalisınız.