star3star Sehrbnon12 doktorum bana günde 3 bardak açık çay bir fincan kahve tüketebilceimi söyledi.kahveyi 2-3 haftada bir içiyorum ama çayı her sabah kahvaltıda bir kupa çok açık olacak şekilde tüketiyorum
TazeAnne06 Sehrbnon12 aşırıya kaçırmadığınız sürece bence sorun olmaz 😊 dikkat edin kansızlık yapmasın
bsraguruler Ben içiyorum yani bazen 5 i bile buldu 🤣🤣 doktorum çok rahat içmemem gerek diye düşünürsen daha stres olursun iç gudulerine güven normal hayatına devam et dedi 🤣🤣 bence bu kadar kasmayin