Suzan955 Stuna Ayni benim gibi desene ilk oglumda kiz gosteriyordu ikinci oglumda yine kiz gosteriyordu şu an üçüncüye hamileyim erkek gösteriyor ve dedim ki kesin Buda kızdır ama değilmiş 😅 Buda erkek yani iki defa yanlış bir defa gerçek çıktı
Bunyamin_im Bende Doğru çıktı Azerbaycanda Parasıyla Yaptırmişdım daha 4 haftalıkdı Bebeğim Erkek dedi. Doğru çıktı yani yakınlarımda, hepsinde dogru oldu.
Nurcan3131 Çin takviminde erkek diyodu , bugün cinsiyeti öğrendim erkek dedi. Sanırım bizde tuttu zaten 2 seçenek var ya kız ya erkek 😅
34Betul44 [silindi] mesele san adet tarihimin ilk günü 23 nisan ve yumurtlama günüm mayıs 5 ti ve o günkü tutmuş çünkü yumurtlama dönemimde birkez denedik mayısın 18 de hamiş olduğumu öğrendim çin takvimine mayısta tuttuğu için mayıs yazıyorum kız cıkıyo ama son adet günümü yani nisan yazınca erkek cıkıyo bu durumda kız doğru dimi
[silindi] 34Betul44 acikcasi takvimde hamile kalinan tam gün yazilmasi daha dogru sonuc veriyormus cunku ona gore yapmislar cinsel iliskiye girilen gun gibi onu baz almislar kiz veriyosa eger yumurtlamaya insallah sizin de gonlunuze gore cikar 🥰🌸🙏🏼
34Betul44 [silindi] aynen ilişki günümü yazdığım zaman kız cıkıyo gönlümzden geçen kız ama sağlıklı olması temennimz♥️