[silindi] mesele san adet tarihimin ilk günü 23 nisan ve yumurtlama günüm mayıs 5 ti ve o günkü tutmuş çünkü yumurtlama dönemimde birkez denedik mayısın 18 de hamiş olduğumu öğrendim çin takvimine mayısta tuttuğu için mayıs yazıyorum kız cıkıyo ama son adet günümü yani nisan yazınca erkek cıkıyo bu durumda kız doğru dimi