sedefyrs1101 beeen. Benimde sol kalça kemiğimde hafif bir ağrı vardı. Böyle 4-5 gün sürdü. Normaldi. Sonra bir ağrı başladı ki felaket. Ne sağa sola dönebildim. Ne kalkıp yürüyebildim. Aşırı kötüydü. Sanki kalça kemiğim kırılmış gibi. Doktor normal bebek büyüyor sinirlere baskı yapıyor olur ağrı dedi. Ben yürüyüş yapmaya çalıştım. Her gün en az yarım saat falan yürüdüm. Yürüdükçe hafifledi cidden. Yine var ama hafif hafif. Yürümediğim gün çok oluyor