Elifmstf hayırlı olsun benimde 16 aylık oğlum var spinal doğum yapmıştım. Şimdi 6 haftalık hamileyim. Kalp atışını duyduk çok şükür iyiyiz. İlk iki tane kaybım var. Oğlum tedavi ile olmuştu. Bende hemen hamile kalamıyorum. Fakat şimdi korunduğunu halde ve plansız hamile kaldım. Çok şükür rabbim oğlumu yalnız bırakmıyor. Hep böyle dua etmiştim. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin