Merhaba anneler. Olmak isteyenler..
Oğlumu kucağıma aldiktan sonra buraları terketmiş happykids tarafına geçmiştim. Sanırım yeniden buraya dönüş yaptım. Çok heyecanlıyım, çok da şaşkın. İkinci bebek istiyorduk ama hemen olacağını beklemiyorduk. İlk bebeğim düşük sonrası tedavi ile olmuştu. Yani kolay hamile kalabilenlerden değildim. O yüzden olabilecek hemen olmaz ne kadar ilaç vs uğraştık düşüncesi oluşmuştu. Şimdi testte pozitifi görmek duygularım karma karışık oldu. Seviniyorum hemen olabildigi için ama bebeğim küçük sezeryanla doğum yaptım 1 yıl yeni doldu sorun olurmu bir sürü şeyler dolanmaya başladı aklımda.. uzun oldu ama kimseye paylasamadigim için şuan sizlerle paylaşmak istedim. Beta sonucunu bekliyorum şuan🙏