Minnakelifim03 Sevdagkm korkulcak bisey yok merak etme o daha kücükcük tekmelerini sana hissettiremiyor
Gulsummldr Minnakelifim03 bi diyorum ki kaburgamın altında bi de bakıyorum alta baskı yapıyo. Buldu bol yeri. Gezip duruyo. Sonraki aylarda görcem onu 😁
Caglasmsk Minnakelifim03 amiiin cumlemizin bebeklerini rabbim korusun sag salim dogarlar insallah 🤲 😘
Derya341986 Minnakelifim03 benmde öyleydi bgn okdr az hareket ettiki gerçekten kendmi çok kötü hissediyorum 23 haftalığım
Minnakelifim03 Derya341986 bebekler günde 12 14 saat uyuyorlarmıs belki uyuyodur senin miniğinde çikolata gibi tatlı seyler ye sol tarafına uzan bakalım hareket edecektir