Ipeksari57 benimki doğum değildi,kürtaj olmuştum bebeğimin kalbi durduğu için.Acilden girdik kanamam var diye gece.Yanimda sadece eşim vardı.Beni odaya aldılar ama odaya eşimin gelmesine izin vermediler.kadin doğum katına erkekleri alamıyorlarmis.O aşağıda benden bı haber kaldı.Ben odada tek başıma sabaha kadar,sancı çektim.Odam tek kisilikti ama bende tektim :( Doğum için nasıl olur bilemem ama odaya erkek almama kurallarını esneteceklerini hiç sanmıyorum.Bence öncesinde bunu muhakkak sormalisin.