Slnynk22 evet ben hem yaktırdım hem il 33 diye asit kullandım. Hala baktım yok diyor valla ne yapıcam bilmiyorum hala bir kaç tane duruyor yani. Bulaşmasa bile ben bulaşır diye istemiyorum hakkım yani ya iç kısımda varsa. Devlet hastanelerine valla imkanım olsa hayatta gitmem