Nryozr4
Normal doğum yapamazsınız riskli görmemesi olmadığı anlamına gelmez eşinize bulaşma ihtimali bile var. Doktorunuzu değiştirin hepsi aynısını diyosa bile yapmayın normal doğum ben şahsen devlete hiç güvenmiyorum maddi durumunuz el veriyosa özelde yapın vermiyosa başka yollar deneyin inanın ki keyfi söylemiyorum son zamanlarda devletteki doktorların tavrı hareketi insan hayatına önem vermemeleri herkese köpek çekmeleri bunlara şahit oldum gördüm duydum hepsi bir değil ama %90 nı öyle amelliyatla kim uğraşıcak normal doğum yaptırsın ki ebeler gelsin gitsin ilgilensin çok önemli bişey olursa kendi gelsin etsin yorulmasın aman