Mervehorata92 17sinde sezaryen gunu aldım mecbur bebek donmedı 39 hafta olacak 17sıne gun verdı doktor benım gıbı sezaryan olacak var mı?
Cicianne2372 Mervehorata92 bende şuan 37+5 haftalık hamileyim ama bebek dönmüştü en son gittiğimde benimde doğumum o sıralara denk gelebilir beklemedeyim 😂
atak13 Mervehorata92 ben de olacağım muhtemelen bana da 17 si 20 si gibi bir tarih veriri siz belden uyuşmalı mı düşünüyorsunuz
Hafize3536 Mervehorata92 benim bebede dönmüyor bende haziran 23 doğum inşallah sezeryan benimde zaman su olup aksın inşallah😍😍 cok merak ediyorum kızımı salı günü kontrolümüz vae bakalım yaramaz napıyor
Bsrbsrrr Cicianne2372 bende 37+5 im🥰 benimde dönmüş ama çatım basık dedi pzartesi nidaha bakacaz cok hızlı kilo alıyosa sezeryan olur dedi normalde biraz zorlanabilirsn dedi
Tugbannebebek Zuzu04 ayy bende sabah 8 gibi gircem, 38+1 iz. Sağlıkla gelsinler inşallah. Heyecandan uyuyamıyorum. Sizde durumlar nedir?
Portakalkabugu1453 Tugbannebebek Zuzu04 Bende nasipse sabah 8 de doguma gidecegim rabbim yardımcımız olsun dua edelim birbirimize çok çok
Mervehorata92 atak13 yok bana doktor cok ıkna etmeye çalıştı ama ben stresliyim dayanamam genel ıstedım
Zuzu04 Tugbannebebek 39+2 olduk bizde ikinci doğumum heyecan panik stres mutluluk hepsini aynı anda yaşıyorum şu an 🫢
Mervehorata92 Hafize3536 24 hazıran benım doğum gunum denk gelmedı doğum gunume 😅 bende bıran once kavusmak istiyorum ama bır heyexan bır kprku var