MNursel Balbebis ilkinde adetime 10 gün varken başladı doğuma girene kadar istigra şeklinde geçti ikinci de ilk 3 aya kadar oldu bir ay olmadı sonra yine başladı .
egeninincisii Balbebis Haftada başladı. 10.haftada bitti sandım ama bugün sabah yine kustum 🙁 hala devam ediyor. Oğlumda 10 haftalıkken mide bulantısı kusma yaşadım ama aynı zamanda ateşlendim belki de hasta olmuştum bilmiyorum serum alınca geçmişti. Bu hamileliğim daha zor geçiyor 🤦🏼♀️
Hanife47 Edau9 bende belirtisizim kizlarimda mide bulantısı yanması sancı falan birsuru bunda maşallah iyiyim yok belirti sadece ani kalktığımda kasığıma ağrı giriyor o kadar
Edau9 sherwoodTR dimi☺️Benim annem ve ablam aşırı bulantılı geçirmiş hamileliklerini benim böyle olunca ben çok şaşırdım çok şükür tabiki ama insan panikliyor neden belirtisiz diye bide daha çok küçüğüz 9+4☺️
Balbebis Edau9 aynı şekilde bende şaşıyorum sonra daha çok başı diyorum belki o yüzden ama umarım böyle de biter 🙏
nslspsy9 6haftalıkta başladı ve hala devam ediyor nekadar devam edecek tahmin eden var mı 🥺🤦♀️Maf oluyorum kokulara dayanamıyorum yemeklerden tiksindim
Edau9 nslspsy9 doktorunuza söyleyin bulantı hapı versin benim de başlar gibi olmuştu 2. Gün ay dayanamiycam diyip doktoruma söyledim Prilam Dr diye bir hap verdi hemen kesti
nslspsy9 Edau9 canım ben onu kullandım gündüz 1 gece yatmadan önce 2tablet o ilacı kullanınca sol kolum da uyuşma oluyordu ve içim daralıyordu bıraktım