Baharow bizim burda arkadaşım var onlarda kayseride tekden hastanesinde 300 tl ye giris yapıyolarmis onlarinda sigortası yok ama heralde her hastanede analik hakki diye bisey yok yada var sormadan söylemiyolar sigortada olmasa ilaclara çok para gidiyor canım ya 150 200 veriyoruz vitaminlere yan etki yapan ilaclara doktorum 1 hafta kullan bırak diyo 1 haftalik icinde dünyanin parası gidiyor gerci az kaldı dogumuma zaten