Baharow Son ayda sık sık kontrole gitmemiz gerekiyor ya her girişimizde ücret ödüyor muyuz? Yoksa ayda 1 kere mi? 300 lira olmuş 😳
Ozlm0916 Baharow kayseri erciyes hastanesinde giriş ücreti normalde 400 tl ama ben analık hakkından faydalanıyorum 180 den giriyorum içeri son haftalarda daha sık çagıracak kntrollere 10 günde bir gidersek muayne parası vermiyoruz
hunilimom Baharow 10 gün içinde gittiğin de odemezsin nst ye para verirsin ama 10 günü geçerse her seferinde 300 TL verirsin
DurununAnnesi2403 Baharow biz istanbulda sağlık çalışanı indirimiyle 620 tl veriyoruz bu zamana kadar kontroller 3 haftada birdi 1 muayene 1 kontrol şeklinde gittik hep. Şimdi 2 haftaya düştü yine 1 ödeme 1 ücretsiz kontrol şeklinde olur sizin de.
Deemetibostnci Baharow 28 haftalık oldum sigorta da yok özele 350 veriyorum 5. Gitcem 😔 10 içinde kontrol hakkım var
aaysellll Ozlm0916 tam olarak nasıl bir şey analık hakkı? Bende Kayseri’de Acıbadem’e gidiyorum 450 lira ödüyoruz muayene için. Bütün hastanelerde geçerli bir durum mu?
Ozlm0916 Baharow gebe olduğum için faydalanıyormuşum kuzum yoksa normalde gebe olmayıp gitsem o hastaneye 400 tlymş
Baharow hunilimom off asistanı olmadığı için tam muayne yapmadı 15 gün sonra çağırdı beni hem aisteme bütün bilgileri girmek için hemde ilaçları ayarlamak için ve 32 haftam olduğundan çalışır ya da çalışamaz raporu almam geeekiyormus. İnşallah bi daha benden giriş ücreti istemez
Zeynepmiro Deemetibostnci hamile olduğunuz için sigortanız olmasada analık hakkı diye bişey var sigortalı gibi işleme aliniyo özele gitseniz bile sigortalı işleme koyuyolar fazla ücret alırlarsa sizden analık hakkı var hamileyim demeniz yeterli ben osekilde gidiyorum aylardır benimde sigortam yok ama etkilemi beni
Baharow Ozlm0916 e zaten gebeyiz diye gidiyoz :)) ya böyle bir hak varsa almak lazım. Hiç çaktırmıyorlar çünkü
Sevilayozdemir Baharow gop medicalpark 485 olmuştu galiba en son yarın randevum var biz bir muayene bir kontrol olarak gidiyoruz. Doktor cagirmasa bile o kontrol sürecini değerlendiririm daha en başındayim yolun, bir kese bir de kalp atışı için gidicem
Sedef1802 @"Ozlm0916″her hastane için geçerlimi.bizimde sigortamiz yok.ve 380 TL ödüyoruz.analik hakkından yararlanmak istiyorum dersen indirim mi yapıyorlar 💚
Ozlm0916 Baharow sen hastaneye gittiginde söyle kuzum bana her gittigimde soruyolar gebemisiniz diye 😅 benim doktor tüp bebege felanda bakıyor heralde onların girisi 400 oluyor gebelerinki 180 oluyor
dilaradoyan Baharow muayene ücretleri sigortalı ve sigortasız olarak ayrılıyor özelde. Eğer ki sigortanız varsa zaten yararlanıyorsunuz. Analık hakkı sigortası olmayan kişilerin sigortalı gibi muayene ücreti ödemesi oluyo
Zeynepmiro aaysellll sigortası olmayıp hamile olan herkes için geçerli analık hakkı sigortali işlem görüyoruz benim gittiğim özel hastaneler dede geçerli
Ozlm0916 aaysellll vallaha onu bilmiyorum kuşum acı bademe bi sor gittiginde biz gittigimizde kayıtta olan kızlar gebemisiniz diye soruyor evet diyince analık hakkından faydalandiginiz icin 180 tl diyor kimi hastanede böyle sistem varmis ama soylemiyorlarmis benim doktorda acibademdeymis bi ara ama pahali oldugu icin hastalari gelemiyormus oraya oda erciyese gecmis