Glsm88 Anisalenamom benim ilk Gebeliğim onda da ikiz olduğunu öğrendim sağsalim kucağıma almayı nasip etsin ALLAHım
Sibbeell Glsm88 6. Haftadayız bişy hissetmiyorum 15 inde kalp atışı için gideceğim inşallah sorun yoktur ❤️
cennetahaa Sedaerbil benimde şuan hamileliğim kötü geçiyo kendimi çok iyi hissetmiyorum Allah’a emanetiz
Semayavuz_69 cennetahaa ay maşallah canım sende bendensen demekki benim de yedi yaşında ikizlerim var 28 haftalık yine ikizlere hamileyim
Semayavuz_69 cennetahaa amin canım amin inşallah herşeyin üstesinden geleceğiz ben başta bı şok olmuştum o kadar agladimki şimdide rabbimin bana vermiş olduğu ikinci sansiyla mutlu oluyorum
vosvosask İkiz olduğunu hemen anlaşıldı mı? Ben ilk kontrole gittiğimde 4 haftadan küçük demişti. Çarşamba tekrar gitcem hastaneye ben ikizim ve İkiz bebeğim olsun isterim olsaydı ilk ultrosonda belli olur muydu şimdi 8 haftalığız 🤣 merak ettim
Glsm88 @“vosvosask”# vosvosask Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde 4Hafta 6Günlüktü ikiz olduğu 6.Hafta da öğrendm 😊