Sedaerbil Glsm88 35+4 nefes alamıyorum gece uyuyamıyorum.bacaklarım artk taşımıyo.mide yanmam hiç geçmiyo 🥹hayırlısyla bi dogursaydm rahatlıcm
Gnlhil Glsm88 32+5 deyim her yerlerim şişti ayaklarım gitmiyor artık ödemden dolayı Çarşamba günü hastaneye yatıyorum hastanede takipte olacağım 🙄🥺
Sedaerbil bebeklerim--- belli bişey yok suanda ne kadr beklerlerse.doktorum illa 37 de alacm demiyo beklerlerse 39 a kadr beklerim dedi. Perşmbe gnü kan tahlili falan yapack ama benmkiler beklemick gbi duruyo doktor öyle söyledi ama bnce 16 snda alır gbime geliyo 😂
Sedaerbil bebeklerim--- büyük ihtimal bnmde öyle olack ama kısmet hayırlısı bakalım.sag salim sizde kucagına alırsınız inş.
Sedaerbil bebeklerim--- bnm doktorum ikiz gebe ni kadını 40. Haftaya kadr bekletmiş bebeklerin kilo alımı cok yavaşmış. Biri 1850 digeri 1900 cıvarıymış.doktorum ne kadr kalırsa bebekler için okadr iyi diyo.herhangi bi problem olmadıgı sürece kalsınlar dedi.
bebeklerim--- Sedaerbil nst de sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum, ama normalde sancım da çıkmasa doktor İkizlerin miladının 37. Hafta ile dolduğunu çünkü kilo alımlarının yavaşladığını ve bir yerden sonra anneye de zararlı olduğunu söyledi,
Anisalenamom cennetahaa Bir kizim var birde ikizlerime hamileyim tek Korkum 3 cü hamileligimde de ikiz olmasi o yüzden Ben finish 😂😂😂 size masallah 🧿
Sedaerbil cennetahaa maşşallah rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin.bnm bi oglum var suanda ikiz ogullarıma hamileyim doktorum sekreteri baglat dedi ama eşim karşı cıkıyo.eşime kalsa futbol takımı kuracak ama bnm bir tane daha cocuk taşıyacagımı zannetmiyorum saolsun ogullarım cok yıprattı bu hamileligimde
Semayavuz_69 cennetahaa ay maşallah canım sende bendensen demekki benim de yedi yaşında ikizlerim var 28 haftalık yine ikizlere hamileyim
ikizannesi34 bebeklerim--- 36+3 üm doktorum 37de gel sezeryan için gün vereyim dedi inşallah o zamana kadar dururlarsa süper olucak
Sedaerbil bebeklerim--- bnde cok şükür sancı cıkmıyo ama agrılarım gün geçtikce cogalıyo.bide bnm oglanın biri tam rahmin orda ayaklarını sokmuş oraya vurdukca agrım oluyo sızlıyo.normal dedi doktorum.inş zamanında gelirlerde küveze girmezler.iki oglumla birlkte eve gelirim
Glsm88 Anisalenamom benim ilk Gebeliğim onda da ikiz olduğunu öğrendim sağsalim kucağıma almayı nasip etsin ALLAHım
cennetahaa Sedaerbil benimde şuan hamileliğim kötü geçiyo kendimi çok iyi hissetmiyorum Allah’a emanetiz