feldspar begumge ben emin olamıyorum ya tanıdığım tüm başaklar çok eleştirel, obsesif ve toplumla problemli tipler 😄
Haticehakan Bende 39 dayım kızım olacsk inş ama herkes kiz çocuğu eksik olur durdurma sezeryan ol diyolr napcm bilmiyorum karnımda bise olur mu korkuyorum da
eti 39+3 eylul annesi olabilirim insallah😂 ne zaman gelecek bu nazli kiz. Bi de erken gelir dediler hep.
eti Haticehakan erken gelmek istedigi icin erken gelebilir ama erken gelmiyo diye erken dogurtmayi anlamlandiramadim.
Gizemvencoglu Kızlar bide bişey soracağım artık her şeyi doğum belirtisine bağlıyorum ama insanın hiç belirtisi olmayınca umutlanıyor işte 😅 Akıntım iki gündür çoğaldı ve rengi sarıya döndü bide dünden beri hiç hissetmediğim kadar vajinamda ağrı batma ve aşırı baskı hissettim çok nadir de olsa ufak tefek belimde ağrıdı bunlar doğum belirtisi mi yoksa o hissedemediğim yalancı sancılar mı ? Çok uzun yazdım ama bileniniz var mı ?
Nlyakts Gizemvencoglu normal vanim hepsi mevcut ama bisey yok hala😂yaklasik iki haftadir yasiyorum anlattiklarini
ayse29 Gizemvencoglu bende ayniyim dunden beri ansizin vajinamda batma oluyor sicriyorum hatta bianda :) sizin doktor ne dedi ne zaman aliriz dedi?
EbruHcsnmz Gizemvencoglu aynı sey bende var ıkı gundur canım ıgne batması bıcak saplanması gıbı bıde akıntı umarım dogum yaklasıyo dıyedır kuruntu yapmıyomdur😃
Gizemvencoglu EbruHcsnmz Umarım ya umut fakirin ekmeğidir derler 😅 Hayırlı doğumlarımız olsun şaka bir yana ama bu kadar belirti boşa çıkmasın artık 😅