SerapOrucguney Postlarda gördüğüm kadarıyla söylüyorum çok nazlıııı bebeklerimiz varr ne geliyorlar nede rahat duruyorlarr 🙈😂
bebisimbenmmm SerapOrucguney aynen son 14 gun kaldı bugünlerde benim biraz sancılarım oluyor sanki gelmek üzere ama 😊
Elfidam Badgirl_ ayni haftaligiz bende eylul bitmeden gelecegini dusunuyorum :)) sabirsiz tosbikler 😃
Nlyakts SerapOrucguney evet ne geliyorlar ne de rahat duruyorlar 😊son 13 kaldi agzi sizi fenalardayim
Asiyeomur SerapOrucguney 39 olduk ama halen daha gelen giden yok ☺ persembe günü acilman başlamis dedi doktorum sancilarimda oluyor ama halen daha gelmedi gitti paşam ☺☺☺
Prenses_annesi 37+2 tık yok millet kız çocuğu 38 de doğar diyor ama benim kız kıpır kıpır yeri rahat heralde
begumge feldspar ben de başak olsun istiyorum ama terazi olacak gibi duruyor. 😂Başak burcunu çok severim titiz, planlı, düzgün insanlar oluyorlar.
begumge SerapOrucguney son 19 gün ama aşırı rahim kasılmalarından dolayı 38+4de doğumu tetikleyecekler,27 eylülde gelecek oğlum kendisi daha erken davranmazsa.
feldspar begumge ben emin olamıyorum ya tanıdığım tüm başaklar çok eleştirel, obsesif ve toplumla problemli tipler 😄