sliya30 slnkrkmz amin.. Dışarı çıkınca unutuyorum gezerken rahat ama evde ızdırap hele ki mutfak yemek 😂😂
Ayseport slnkrkmz bnm ilk gebeliğim çok kötüydü hem bulantı hem koku hassasiyeti hem baş ağrısı hemde düşük tansiyonla çok uğraştm acillere giderdim 14.haftaya kdr her sabah kustum bide üstüne zayfladm bu ikinci şuan 10 haftalık olduk hiç kusmadm sabahları mide kazınması var uzun süre yemezsem o da bulantıya dönüşüo ama hiç kusmadm yani iki üç gün kdr da baş ağrısı çektm geçti
Eylul2019 slnkrkmz ilkinde 9 ay kustum..bundada cok sukur bulantim olmuyor.olsada cok nadir.bende ilki gbi bekliyordum hatta bulantim falan olmayinca korkuyorm bisey olmaz ins diye
slnkrkmz Tutiko oy Allah yardımcın olsun ilkinde bnde çok kötüydüm inşallah biran önce geçer bulantılar benimki 16da bitmişti
Zyinat Kızlar ben çok kusuyorum , kokulara dayanamıyorum , kilo vermeye başladım 12hafta olduk ama hiç durmuyor sürekli tualetti gözetliyorum (( bu arada ilk gebeliğim ne yapıyorsunuz siz , ben her akşam yatmadan ilaç alıyorum onsuz hiç yemek yok zaten
slnkrkmz Zyinat Allah yardımcın olsun kuzum bnmde ilk hamileliğim bulantı kusmayla geçti 16.haftada rahatladım bitti birden ama kişiye göre değişiyo daha erken bitende var
Tatlisannedilekk slnkrkmz ilk hamileliğim çok zor geçti 39.haftama kadar bulantı kusma devam etti, bunda 4.ayımda bitti bulantılarım cok şükür🙏🏻