bubuiledudu sağolun hayırlısı olsun inşallah ben de her şeye baktıracak hiçbir şey çıkmaması daha kötü en azından tedavisi olur bunda da bir hayır var diyorum napayım, siz ne kadar ara verdiniz. Şimdi de dediğiniz gibi şeyden korkuyorum tekrar düşünsem ne zaman olur hemen olur mı vs. İnsan bir şey yaşayınca çok daha tedirgin oluyor :(