Dün ikinci kürtajımı oldum. Hala şok içindeyim. İki gebeliğim de aynı haftalarda kalbi durarak son buldu. Herhangi bir kanama olmadı ıkısınde de doktora gittiğimizde ultrasonda öğrendik. İlkinden sonra ikincide de böyle bir şeyin olması bizi çok sarstı. Böyle bir durumu yaşayan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz? Artık araştırılması gerekiyor gerekli olan her şeye bakılacak. Nelere bakıyorlar bizi nasıl bir süreç bekliyor lütfen beni bilgilendirir misiniz? Kafamda bir sürü soru işareti korku endişe her şey bir arada. Belki de hiçbir zaman sağlıklı bir şekilde 9 ayın sonunu göremicem, toplamda altı aylık bir hamilelik sürecim oldu ama hiç bebeği ultrasonda bi bebek gibi göremedim canım çok yanıyor, umutsuzluk doluyum. Lütfen ben ve benım gibi olan herkes için dua eder misiniz, herkese teşekkür ederim