K-bra1 Bana da rahim uzunluğun sınırda dedi şu an hatırlamıyorum kaç olduğu galiba 2.5 çıktı yanılmıyorsam fitil verdi ama kendi doktoruma gitmemiştim kontrole gittiğinde kendi doktoruma sor ona göre kullan dedi fitili Perşembe günü gidince kontrolde soracağım eğer kendi doktorum da böyle tanıya varırsa fitili kullanmaya başlayacağım. Umarım sağlıklıca kucağımıza alırız🤲