K-bra1 Benim kanamali akıntılarım vardı doktora gittim bi doktor bana rahim agzi uzunlugun iyi ancak bir buçuk santim açıklığın var dedi daha 22. Hafta gebeyim. Çok korktuk başka doktora gittik o da açılma olunca rahim ağzı kısalır dedi. Böyle mi oluyor araştırdım ama bulamadım lütfen bilen biri yazabilir mi
hifasmother K-bra1 her rahim ağzı kısalması açılma olacağı anlamına gelmez. Ben de 20.haftadan beri kısalma durumundan dolayı yatıyorum. Ama bende açılma yok.
esradgn123 K-bra1 Bu akıntı içinde kanamayı ben hep yaşıyorum Haftada rahim ağzı kısa denildi 17. Haftada vajinal ultrasonda normal çıktı Doktor ilaç ve iğne kullanmaya devam etmemi istedi Dikkat ediyorum birden açılma olabileceğini söylediler
Aliyegunes K-bra1 canım acilman olması için rahim ağzı kisalmasi lazım cnki bn ilk gebelgmde28 hfatda 16,,mm di ve 2cnm açıklik vardı 36,DGM yaptm yatarak smdi yine hamileyken,32 haftalik rahim boyu 30mm rahim kapalibdedi
ezgiguzel- K-bra1 Bana da rahim uzunluğun sınırda dedi şu an hatırlamıyorum kaç olduğu galiba 2.5 çıktı yanılmıyorsam fitil verdi ama kendi doktoruma gitmemiştim kontrole gittiğinde kendi doktoruma sor ona göre kullan dedi fitili Perşembe günü gidince kontrolde soracağım eğer kendi doktorum da böyle tanıya varırsa fitili kullanmaya başlayacağım. Umarım sağlıklıca kucağımıza alırız🤲
K-bra1 hifasmother tam tersi durum olabiliyor mu yani açılma olunca rahim ağzında kısalma olur mu illa
K-bra1 esradgn123 beni özel yatırmak isterdi fiyatı coktu yatmadım devlete gittim ordaki doktor da rahim agzin iyi zaten açılma olsa kısalır dedi yatış vermedi sadece fitil verdi hangisine inanacagimi bilemedim
nil_ufer K-bra1 rahim ağzı kısalığı baya azalırsa oluşan bir durum canım. Hunilesme başlıyor. Açıklık dediği acaba o mu ki dedim ama uzunluğu da normal dedi diyorsunuz. Uzunluğu kaç söyledi
gizemfield Moral olsun diye yazıyorum benim de 29. Haftada rahim ağzım birden kısalmıştı inanılmaz bir sancıyla hastaneye gitmiştim. Doktor progestan ve adalat verdi bana düzenli kullanamadım yan etki yaptı ama sürekli dinlendim ben. 39+2de isteğe bağlı sezeryan ile doğum yaptım siz bol bol istirahat edin. Usg ile vajinal olan pek değişmiyor birkaç mm belki
K-bra1 Aliyegunes acildeki doktorun dediğini dediniz inşallah öyledir çok korkuyorum başka doktora goruneyim mi bilmiyorum. Bi de sürekli alttan muayene olunca acilma olur mu
gizemfield K-bra1 açılma vajinal muayene ile olmaz merak etmeyin idrar yolları olmamaya özen gösterin vajinal muayene ile. Bi de vücudunuza ne derseniz onu yapar Sakin olun bebek strese girmesin
Aliyegunes K-bra1 elle muanede uyarılıyor valla bna okdar çok baktilarki ilk gbelkte smdi bktrmiyorum cnki sancm yok kısalık yok oyuzden cnm
gizemfield K-bra1 siz bol bol istirahat edin lavabo ve banyo dışı kalkmayın zaten progestan vermişse onu da kullanın. Merdiven inip çıkmayın yorulmayın erken doğum riski olmasın Allah korusun