Seresozge Miraykaptan canım bugun geldi ama ben direkt iade ettim. İkeada gördğm bi model cok begendim. sanırım onu alacağım
Seresozge Miraykaptan https://www.instagram.com/p/BnRHsDbjQfK/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=bywk8ojl8j0a
Nurcankarakaya Seresozge Benim alacağım beşikte bu canım çok beğeniyorum görümcede kullanıyo oda memnun şuan fiyatı ne kadar acaba bilgin varmı
Seresozge Nurcankarakaya bilmiyorum canım ama ben 600 tl ye beğendim bi modelini buna benzer. Birde 700 tllik vardı o da güzeldi sitesinde direkt cıkıyor ikeanın
Seresozge Nurcankarakaya https://m.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mobilya-urunleri/90362412/solgul-bebek-karyolasi.aspx
Seresozge Nurcankarakaya 👍🏼 Başarılı 😬 daha önce alırsan yazar mısın kullanışlı mı nasıl ? Ben hemen almayı düşünmüyorum
Nurcankarakaya Seresozge 😂😂 valla canım bizde hemen almıycaz daha çok vaktimiz var inşallah bizimki ocak 27 ☺️