busrabadur1 kadinlar olarak hassas davraniyoruz ozel gunlere.aliyo babalar gununde dogum gununde hediyesinin pastasini ama bizim ozel gunlerimize ne gerek var moduna giriyo.bizim hatamiz.yanimda anasini arayip anneler gunun kutladi.annesi beni ozellikle arayip anneler gunun kutlu olsun dedi ama beyfendi daha anne olmadin diyo.bende yaninda babami arayacam ama sen baba olmadin cocugun kutlasin seninkini diyecem.hersey karsilikli ya.bizler kırılıp kırılıp sonra neyse bi daha yapmaz heralde modunda ilerledgimiz icin uzulen taraf oluyoruz