BusraaaaNurr Bet7408 Instagramda bi sayfada çerçeve yaptırdım ilk babalar günü için bi yazısı olan bebeğimin ultrason resmi olan
Ziba Gamze3741 mutluresim.com googleye bu siteyi yaz en bastaki sayfayi tikla ordaki adimlari takip et kopyala gel buraya yapıştir oluyor 😍🌸
Hilal91 5 senelik evliyiz malesef bebeğimiz olmadı , ama o her anneler günün de bana hediye aldı , çiçek aldı..hep kutladı Ben hiç kutlamadım ,çünkü dayanamam ağlarım.. Bu yıl ben ne yapmalıyım 🥹
BoNCuK043 Bet7408 evlilik yıldönümümuzde oğluşumuz dünyaya gelmişti en güzel evlilik yıl dönümü hediyesi olmuştu babalar gününden bir gün öncede kızımız dünyaya gelecek en güzel babalar günü hediyesi olacak 🤭😍
simgekaya Gamze3741 ürün elinize ulasti mi bende bir süredir bunu araştırıyorum ama nerden alacağıma karar vereemedim
Crystal Bet7408 aslında GS store dan kızımıza zıbın babasına forma alacaktım yeni formalar Temmuz da dedi mağazadaki adam 🥺bende çocuk kitabı almayı düşünüyorum “babam yanımdayken” soohs
Budiss_Moms Bet7408 ben üstte ultrason fotosu ve altında bi yazı metni hazırladım. En alta da Qr kod ekledim kalp atışı sesi çalıyor. Bu şekilde bi çerçeve yaptırdım. Yarın teslim alıcam inşallah. Çok güzel oldu bitmiş hali 🥰🥰
Reyhan1 Ben her ikisine aynı tisortten alıp üzerine biti büyük biri küçük yumrukların tokusturuldugu resmi bastiracagim iyi bir baskıcı bulursam😊
esrashnn Ben ilk hamileliğim olduğu için bi heyecanla jest bekledim ve bunu da bir kaç gün önce belirttiğim halde odun gibi günü geçiren adama ne diye hediye alayım ki 1 haftam kaldı doğuma en güzel hediye ona kızı olur fazlasını da yapmam 😒 bu konular kesinlikle karşılıklı olmalı bence. Oysa ki hediye de istememiştim bi çiçek belki yanda güzelce sarılıp kutlaması yetecekken yapmadı 🤦🏻♀️
Bebisineklerken esrashnn aynen ben de öyle ama ben hediye alıp utandiracagim ki seneye ona göre davransın ben yapmazsam o yapmazsa böyle böyle bu günler gider çünkü
Meltem_Akgn3 esrashnn aynı bende öyle geçirdim önceden belirttim tek yaptığı anneler günün kutlu olsun dedi geçiştirdi K. Bakmasın beni düşünüp mutlu etmeyeni bende edemem 😏
Bebisineklerken acemianneee_31 bana da eşim almamıştı ama ben alıp utandirmayi düşünüyorum ki diğer sene alsın 😁 ben de almazsam böyle böyle gider bu günler hep