Nuraslanklc haha ay siz öyle diyince heveslendim doğuma 😂😂 inşallah benim de öyle olur ama inanır mısınız Zübeyde hanım da herkes hiç memnun kalmamıştı ama bana gelen doktor ve asistanlar gerçekten çok ilgili idi suni sancı almıştım cok kibar ve ilgililerdi hatta sancı alırken hiç sesim çıkmıyordu konusmam rahatlamam için psikolog getirmişlerdi yanıma düşünün birinci güzel geçince ikinci ya kötü olursa korkusu var 🙈