Uykuludunyam46 merhaba ben 3 ay boyunca vajinismusla mücadele ettim ve bulduğum bir doktorla görüntülü seansa girdim , ondan sonra atlattım iki ay içinde hamile kaldım , boş kese olduğu icin dusuk yaptım ama suan 26haftalik gebeyim tekrardan , umarım sizde iyileşirsiniz , hersey zihinde başlayıp zihinde bitiyor ve inansın korkulacak hiç bir şey yokmuş . İsterseniz doktorumun ismini söyleyebilirim :)