Deletedmom_7 isimli için sizin dediğiniz hesaba da bakayım uygunmuş 🥰 biz de a101 den bütün setini aldık. Yengem ikili zıbını, 5’li takımını, annem önlüğünü, ben battaniyesini birbirimizden habersiz almışız. Tam bir 10’lu takım oldu aslında 🥰 onun dışında üç tane daha 5’li takımı var. Uygun buldukça almıştık. üçü pembe biri beyaz 😅 ama ben sarı civcivli ya da kedili bir şey istiyorum pembe olmasın diyorum 🙈 onları da ev içinde giyidiririm ilk hafta 🙈