Ummu_gulsevinc
Bende 13 hafta 4 günlükken gittim canım doktor kız dedi bende kesin mi deyince tam kesin değil eliyle kapatmış ama yüzde 75 kız dedi ama birde vajinadan bakmak istedi vajinadan bakarken arka poposunun ortasında resmen pipisini gördüm yani doktora sordum orda pipisi doktor bey diye doktor biraz daha büyük olması gerekiyor dedi bu hafta gel kesin söylerim dedi canım benimde 3 kızım var 2021 de ekimde hamile kalmıştım 12 haftada cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim fakat 29 ocakta tekrardan kontrole gittiğimde öldüğünü öğrendim 16 hastalıkken mecburi kürtaj oldum fakat rabbimde Ümit kesilmez diyip tekrardan denedim inşallah bu evladımda erkek olur 🥹inşallah seninde 4. Çocuğun erkek olur 🙏