Nur123aa devlet hastanesi ultrasonla da bakıyor karnından açılma var mı diye eğer her şey normalse zaten ilk normal doğum diye diretiyor doktor.. açılman olmazsa suni sancı yada fitille açılma sağlıyorlar.. suyun gelmezse de doktor suyunu kendisi patlatıyor açıklığın olduktan sonra tabiki.. ve baktılar normal doğum gerçekleşmeyecek çok zor gerceklesmesi işte o zaman alıyorlar sezeryana.. 41+3düm ben doğum yaptığımda açıklık yokdu sancı yoktu. Suni verdiler olmadi fitille açılma oldu.. sonra keseyi patlattılar sonra zaten açıklık 9 cm dedi hemen doğdu..