FHKK canım bazen leke üzerinde işleyince ne yaparsan yap çıkmıyor. Ben halımı yıkamaya vermiştim. Olduğu gibi duruyordu lekeler. Bide not yazmışlar “ denedik ama çıkartamadık smile :)” deliye döndüm o kadar para çöp oldu. İyi yıkayan yere araştırıp ver bakalım inşallah çıkar. Çıkmazsa da bulaşık Makinesi tableti ile yıkadım demin. Bembeyaz oldu sanki bide kendin denersin