Kızlar stor perdelerimi yıkamaya gönderiyim diyorum, burada aşırı fahiş fiyatlara yıkıyorlar, balkonum geniş. Stor yıkayan oldu mu aranızda elde yıkamayla leke güzel çıkar mı? Daha önce halılarımı yıkadım. Geri kustu tekrar böyle olmasından korkuyorum 😥 yardımcı olun valla ne olacak bu storlar 🤦 kosla leke çıkarıyor mu denediniz mi?