Deniz2961 Kubrq haftaya dusurdu kontrllri rahim azında incelme baslamş ddı suyun VS gelirse hmn gelirsn ddı
Nesliasel Zuhalkorkmaz2205 bende 36+3’üm şu 2-3 gündür bende de yürürken birden bıçak saplama iğne batması gibi oluyor birden ama ayy diyorum kitleniyorum hemen sonra geçiyor 4 gün sonra randevum var du bakalım doktor ne dicek çok merak ediyorum 🤷🏻♀️
gokturksmom Bana da oluyor aynısı 37+2. Benimki kanala girmiş 21inde sezaryen randevumuz var ama doktor kanala girmiş o günden önce de gelebilir dedi biz merakla bekliyoruz gelir mi gelmez mi diye artık her sızı hissedince doğurcam sanıyorum 😂
Nesliasel Zuhalkorkmaz2205 heyecanlandım şimdi 😻 bebeğim baş aşağı duruyor zaten kanala mı giriyor diye düşünmüyor değildim 👩👧💃🏻
Nesliasel Deniz2961 yok canım daha olmadım işte 4 gün sonra gidicem bakalım o zaman yapacak mı bu şikayetimi de söylicem acaba ne olacak çok merak ediyorum 🤗
Hamismelek Kubrq ayni aciyi bende cekiyorum afedersin beyaz yapiskan bi akintimda var dogum yaklastikca oluyor heralde
Hamismelek Kubrq ayni aciyi bende cekiyorum afedersin beyaz yapiskan bi akintimda var dogum yaklastikca oluyor heralde
Sifos Ayni sey bende de var hamimlar arada bi gelip gidiyo resmen kipirdatmiyo 37+6 yiz bizde insallah hayirlisi ile kucagimiza aliriz bebisleri