Hhhzzzlll3545 Ozum durmaa koss git hemenn ya nasil dayandin gercektennn bu zmaan akadar 😊😊insallah gonlunce oolurr hersey
Ozum Hhhzzzlll3545 gerçekten beklemişim yinede yorum yazayan çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun darısı başımızı inşallah duam olsun canım inşallah gideceğim artık 🙏🏻🙏🏻😘
YagizAsyaMom Ozum benimde 10 gün geçti gittim eczaneye dandirik testlerden aldım 2 çizgiyi görmüştüm tabiri yerindeyse uça uça Kızılaya gidip kan vermiştim 😊🙆♀️ darısı başına inşallah sende koş hemen kan ver
Ozum YagizAsyaMom Ah sevindim Hayırlı olsun gercekten mutlu oldum bana duam olsun inşallah gideceğim yaptıracam canım 🤗🤗
Ozum VergiliBirsenTolga tamam inşallah teşekkür ediyorum canım gerçekten 🤲🏻 ben işitmeengellileyim🤗🤙🏻
Tiredmother Ozum yap testini de sevindir hepimizi, rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzum haber bekliyoruz
ozlemanne Benimde 4 gün kaldı adetime bakalım sonuç ne olacak kesin kalmışımdır diye düşünüyorum bi kaçta belirti var Allah nasip ederse 4gün sonra haber edeceğim sizlere de
Aydanask Ozum bence idrar testi al eczaneden ben 10 gün gecikmede olumlu sonuç almıştım test tatmin etmez ise kan testi yaparsın :)