Mehtapkz ben hic ntsye girmedim cati muaynemde olmadi cunku cati muaynesi yapsa benim dogumum baslar incelme oldugu icin sancim felanda hic olmadi ondan ntsye baglanmadim. Ama artik doktor anliyordur ya hastasini 32yse erken zaten cati muaynesi yine bi 36felan olmasi lazimdir heralde kac kilo suan cocugunuz kiz mi erkek mi 😍