Mehtapkz yani benim rahatsizligim vardi rahim incelmesi hep erken dogum tehlikesiyle 38. Haftaya geldiim ☺️ Cocuk 3kiloyu gecicek dedi son gittigimde kendimde biraz minyonum seni zorlayabilir dedi yani cok istersen ugrasirim ama doguramazsan yine sezeryana alicam dikisin cok olur bebegin iri dedi ve hala donmemisti oyle karar verdik bende o kadar saat normali cekip sonrasinda sezeryan olcaksa hic karistirmayalim dedim yani 😳☺️