Nnuruss ozgekilic7 evet ama benim ilk verdiğim kan da sonuç çıkmadı kan sulandırıcı kullandığım içinmiş sonra tekrar kan verdim bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız
ozgekilic7 Nnuruss inşallah hepimiz güzel sonuçlar alalım🙏🏻🌸 peki ikinci kan için sizden yine ücret aldılarmı
gzdeal ozgekilic7 içinizi rahat tutun inşallaH bebeğiniz size mutluluk verirken siz ona stres ve üzüntü yüklemeyin lütfen iyi düşünün iyi olsun hem 2li 3lü tarama vs bunların doğruluk oranları %70-%80 o yüzden pek inanmayın derim
ozgekilic7 gzdeal çok teşekkür ederim inşallah her şey güzel olacak haklısınız stres vermemeliyim bebeğime. İnanıyorum kalpten sonuçlarda güzel çıkacak🌸🙏🏻
Annecikler gzdeal cinsiyet ne çıktı acaba kromozonda xxy işaretler var ama cinsiyet yazısı görmedim ben
gzdeal Annecikler cinsiyeti hamilelere söylemek tüm firmalarda yasak direk olarak doktora söylüyorlar diye biliyorum
ozgekilic7 Bebekgibi bizde antalyada 4,950 fiyat aldık indirimli hali olarak yarın eve gelicek kan alıcaklar
ilkbebek_a_n ozgekilic7 merhaba, ben istanbuldayim. Benim doktorum ikili uclu tarama istemeden dna testini yaptir rahatla dedi. Yaptirdim. Cok sukur temiz geldi ama benim hem doktorum yazabiliyordu bu testi, hem de sigortam karsiliyordu.
ozgekilic7 ilkbebek_a_n aaa ilk defa duyuyorum bunu aynı test mi acaba nipt testi kanınız amerikaya gitti mi
Bebekgibi ozgekilic7 için rahatlar canım parada önemini kaybediyo böyle şeylerde inşallah temiz çıkar
ozgekilic7 Bebekgibi şuan zaten tek duam temiz çıkması içimizin rahatlaması, 10 bin deseler gene yaptırcaktık napalım🙏🏻