Kızlar ikili tarama testim ortada olsa riskli çıktığı için doktorum ya aminosentez yada kandan dna önerdi. Aminosentez düşünmüyorum oldum olası korkutmuştur beni o işlem, fetal dna düşünüyoruz Antalyada yaptıranlar hangi firmaya yaptırdınız fiyatlar nedir süreç nasıl işliyor nelere bakılıyor bilgilendirirseniz çokk sevinirim🙏🏻🙏🏻