gecemm gulsah_12 valla bacım korku morku hak getire yani 😂 korkunun ecele faydası olmuyo doğrular bunlar ne yani yalan mı söyleyelim
gulsah_12 gecemm yalan söylemeyın elbet ama herkezde biliyo devletın ne … olduğunu durumu olmayanlar napsın daha çok stresten başka sırf bu dedıklerınız yüzünden kontrole bile gitmek istemıyorum ki öncedende zaten yaşanmışlıklarımla bılıyorum ne olduğunu
SmrBkrci gecemm bende sehir hastanesinde doğum yapıcam nasipse. İlk doğumunmu belki ilk olduğu için sana öyle gelmiştir .daha once nenehatun hastanesi için öyle demişlerdi gözüm korkmuştum ama çok şükür ebelerde hemşirelerde çok ilgilendiler zorda olsa güzel bi doğum olmuştu.böyle düşünüp strese girme bence
gecemm SmrBkrci nenehatunu taşımışlar şehir hastanesine o yüzden belkide bilmiyorum. Ebeler iyi ama insan ister istemez korkuyo ortamdan yani
gecemm gulsah_12 ha işte kuzum biliyosan sıkıntı yok benide anlıyosundur o an ne yazdığımı bile umursamayacak derecedeydim
gulsah_12 gecemm Allah hepımızınde yardımcısı olsun ne dıyelim elbet çıkıcak ha zorlukla ha kolaylıkla
Liyasmum Ayvacekirdegi kız yok 3500 tl normal doğum yani istege bağlı 4500 her şeyde içinde , ben medipolde yapıcam
Ayvacekirdegi Liyasmum Dimi o kadar uygun yani. Bende ilk doğumumu medipolde yaptım, şimdi bi arkadaşım daha yapcak o söyledi bana da
Yagmurak5 gecemm yanlış anlamayın ama ya bebek için stress gibi v.s komplikasyonlar gelişirde anlamazsaniz keşke hastanede bekleseydiniz
Deletedmom_7 gecemm Erzurumda bir tek Buhara var o da vasatın ötesi zaten. Araştırma hastanesi nasıl peki?
Zisanince gecemm bende eşime diyorum bu bebeğimi devlette yapıcam öyle karar aldım kimi ayarlıyorsan ayarla sondamı uyuşturduktan sonra taksınlar calla ameliyat masasında olsam kalkar çıkarım hastaneden diyorum😂
gulsah_12 Liyasmum normal doğum ücretimi 2 bin tl muanesi falan ne kadar acaba bide doktorları iyimi varmı bıldıgınız uzagım bıraz ama bu kadar uygunsa guzelse gıderım
Hulus gecemm bence böyle rahat olunmaması gereken bir konu bebegin kalp atışlarının kontrol altında tutulması gerekir. Ben gülünecek yada komik birsey göremiyorum kendi sağlığınızı bebeğinizin sağlığını riske atıp nasil hastaneden cikabiliyorsunuz hele ki acikliginiz ve sanciniz varken?
Ayvacekirdegi gulsah_12 o yazdıklarından daha kötü şeyler oluyor görüyoruz duyuyoruz başımıza geliyor neden yazmasın ? Yazsın ki devlet hastanesinde ne kadar şerefsiz ebeler hemşireler var herkes bilsin
gulsah_12 Ayvacekirdegi emin olun herkezde biliyo nasıl davrandıklarını bir kere muane ye gıden bıle anlar merak etmeyın durumu olmayanlar ne yapsın korkarak çaresiz bi şekilde gidicekler çokmu iyi bişe benm de durumum okadar ağam şağam değil gene çok şükür kira da falan degılım ama öyle böyle yapıp mecbur eşimi ikna ettim çünkü duyduklarımla değil doğuma kontrole bile gitmek istemiyorum
annesinin_beybisi gulsah_12 telefonu neden alıyorlar acaba ben eşime veririm niye onlara vereyim ki vermem gerekiyorsa
Liyasmum gulsah_12 ordaki doktorların hepsiyle çalıştım , çok tatlılar , hastaya davranış şekillerini , nasıl doğum yaptırdıklarını biliyorum , muayene 180 , normal doğum ücreti 2000 evet , hepside işin ehli doktorlar gerçekten , tavsiye ederim 🥰
vbvy1 Dark suni sancı kalp atışlarını düşürüyor genelde . Kendi kendine doğumda bir komplikasyon gelismesi cok düsük ihtimal eğer genetik hastalığı ve riskli gebeliği yoksa
Dark vbvy1 sonuçta ihtimal dahilinde. O zaman herkes evde sanci çekerdi ya da nstye gerek kalmazdı. Ki bu hanımefendinin suyu gelmeye başlamış açıklığı da var. Koktuğu için belkide geç kalıp gitmeyecek