Kızlar erzurum şehir hastanesine gittim suyum mu geliyo korkusuyla, acilde ki ebeler sızıntı şeklinde suyun geliyo diyip bana yatış verdiler. Neyse cıkardılar doğum katına. Elbiseyi felan giydirdiler felan fişman, geldi bi ebe alttan baktı su gelişi felan yok dediler. Açıklık 3 santim eşim zaten yanımda yok vanda görevli 1 hafta sonra gelecek. Dedim suyum gelmiyosa verin defteri benim cikmam lazim 😂 kaçtım hastaneden şuan evde sancı çekiyorum belimden kasıklarıma bir ağri vuruyor insallah sabaha doğarım. Ama ortam aşırı korkunç bilginiz olsun hsjsjsj telefonumu bile alıyolardı