Melikee12_ Aslihan-_-95 ne enerjikliği iyice ağırlaştım artık çok az yorsam kendimi kasık ağrılarım oluyor yürüyemiyorum bile 🤦♀️
Yonca-erol @Melikee12_ canım kasik ağrılarım ve adet olacakmisim gibi belim ağrıyor uzaninca geçiyor. Ayaklarım 35.den beri şişmeye başladı damarlarım çok kabarık oldu şişti bişey değse hemen kanıyor . Bir de mide bulantılarım geldi yine
Melikee12_ Yonca-erol aynı canım benimde hele şu bulantılar ilk aylara döndüm gerçi benim hiç geçmedi bulantılar beni mahvetti .
Melikee12_ Elizzannesi maşallah ne güzel bu doğumunda güzel geçer inşallah. Benim ilk hamileliğim hiçbir şey bildiğim yok korkuyorum o yüzden ve ağrı eşiğim düşük galiba 🤷♀️
Elizzannesi Melikee12_ insallah kolay olur ama bu defa kordonlarimi da baglatacagim biraz daha iyileşirsin diyorlar bakalım hayırlısı.olsun