Kızlar iyi geceler hepinize, 39+2 haftalığız şu an, geçen pazartesi günü doktorum çatı muayenemi yaptıktan sonra yumuşama olduğunu söyledi ve 10 güne gelir diye düşünüyorum dedi. Benim zaten ara ara vajinaya bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyordu. 1 saatir falan yine bıçak saplanır tarzda ağrı giriyor ve kitleniyorum ama daha şiddetli sanki.. Doğum sancısı da bu şekilde mi gelir yoksa bu açılmadan dolayı çektiğim bir sancı mı ayırt edemiyorum:( bebeğim de hareketli ama o bıçak batar gibi his geldiği zaman 2-3 sn sürüyor ve olduğum yerde kitleniyor, doğum sancısı da bu şekilde mi geliyor?🥲